onsdag 8 december 2010


Haft en fanatsikt andra halva på den här dagen. Gjorde bort mig lite i morse när jag skulle till en ny läkare, igen... Men insåg vid dörren att det va i morgon jag skulle vara där. suck. Detta resulterade i att bli sittandes i bilkö i en och en halv timme efter det... Fan hur ska den här dagen kunna bli bra, orkar inte ha en piss dag i dag också. Med huvudet hängandes och allt kändes cp så vände det helt plötsligt. Träffade flera varma mäniskor som berömde mig för mina tatueringar och mitt utförda jobb. Sånt är alltid kul :) Blev till och med raggad på, hahaha. Åkte och tog min sista spruta innan jag ska åka, Sjuksystern, en äldre kvinna va även hon tagen av min kropskonst och titade länge på alla detaljer. Haha Va är det med alla idag? Tatuerings intreserades dag eller? Får kolla i kalendern....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar