onsdag 8 december 2010

Gud va jag drömmer konstiga drömmar om nätterna. Mycket känslor som kommer fram då, saker som jag annars inte tänker på. Hur ska jag göra med saker och ting igentligen? Jaja åker ju snart och blir borta fram till nyår. Efter det är det nog time att ta sig upp på hästen igen, söka vidare i livet. Finns så mycket jag vill finna i värden innan det är dax att ligga med näsan i vädret för sista gången. Vill upptäcka alla mina möjligheter som finns där för mig. Och det är kanske så att jag måste omfamna en gammal tanke jag haft att om det är så att jag ska träffa någon och bilda familj med, så kommer det ske längre fram. Kanske först om en lång tid.... Jag vill vara nöjd med allt annat först. Men samtidigt inte stirra mig blind och skjuta bort någon för den sakens skull.

Skönt att jag har andra mål som kanske snart blir verklighet. Hoppas på att få flytta hem igen till Söder. Plugga vidare inom mitt yrke. Lära mig spela gittar. Alla dom tre sakerna står inför dörren. Får fokusera på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar